Parmak oğlana kız kardeş geldi :)


Ben keçe oğlan demiştim kendisine ama parmak oğlan olarak nam saldı ve sevildi. Hatırladınız dimi bizim afacan görünüşlü minik keçe oğlanı?Hatta sonra zıplayıp bebek kapı süsünde kendisine yer bulmuştu.




Şimdi de keçe kız geldi. Bu pek parmak kız olmadı ama:) Kardeşinin iki katı kadar büyük doğdu :)
Bu sevimlileri yaparken arkalarına lavanta kesesi ya da mıknatıs eklenerek, doğum hatırası olarak kullanılabilir diye düşündüm. Siz nedersiniz, Şansı var mı bu minilerin :)

Bu arada bu günlerde yeni bir işe atılmanın telaşı heyecanı içindeyim. Gelişmeler olumlu olursa paylaşıcam sizlerle de ki ben çok umutluyum. Dualarınızı eksik etmeyin olur mu?

Yorumlar

  1. ayy şansı olmaz mı, sırf sevmek için bile alınabilir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum beni özellikle mutlu etti, çünkü ben de bakıp bakıp seviyorum bu minikleri :)

      Sil
  2. Ayselcim harika olmuş bebekler Allahım bol müşteri versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aynurcum, Amin, hepimize inşallah..

      Sil
  3. çok şirin, çok tatlı olmuş:)))

    YanıtlaSil
  4. Oyyy... bu sevimli şeylerle bizi kalbimizden vuruyorsun amaa.. oy oy.. pembişli de çok CiCi, tam ısırmalık.. (^_^) eline sağlık canımcım.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadlı cadım, çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için, güzel yorumlarınla sen varlığınla mutlu ediyorsun beni...

      Sil
  5. süpersin:)) tek kelime yetti sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı han, yetmez mi hiç :) çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder